torsdag den 1. februar 2018

Indlæg C. Meget specielt at studere asynkront. Jeg vil indrømme at det var meget specielt og også krævende, men blev undervejs inspireret af min makker. Jeg har været meget udfordret i opstilling og funktion af min blog. Har haft flere it kyndige henover, som ikke kunne løse mit problem. Kunne b.la ikke lægge listen ind og Anne kunne ikke  se min tekst - det var kinesisk. I tirsdag valgt jeg at lave en ny blog. Den har i dag fungere ok. jeg vil dog gerne lægge en lille film og billede ind, det er ikke lykkedes i skrivende stund.
Undervisningsmaterialet har været brugbart. Egne indlæg  og feedback har fungeret, dog kunne jeg godt have brugt mere tid til indlæg A. Men  jeg ved godt at jeg bruger mange ord når jeg skal beskrive noget. Blog er ikke den lettes måde at kommunikere med omverden. Mine søde kollegaer ønskede mig "god fornøjelse" da de hørte om kommunikationsformen og jeg tænker hvad er tanken bag at det skal være en blog?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar