søndag den 22. april 2018

d. 19/4 blev der arbejdet med forskellige for former for feedback, feedforward, samt feed up. det var for øvrigt også vores sidste undervisningsdag. En meget spændende dag, hvor b.la Hattig blev bragt i spil. Alle 3 begreber arbejder vi jo med til daglig, men godt at få reflekteret over hvad det er vi vil med det. Anne og jeg fik sat ind omkring den didaktiske e- læringsmodel.
jeg forsøgte mig ud i Todays meet. programmet er ok at arbejde med og jeg tænker det kan bruges som en hurtigere løsning end padlet. Der er bare et par minusser man skal være opmærksom på. b.la at siden skal vær åben  i længere tid end 2 timer. Især hvis det skal bruges senere.
eleverne kan være anonyme, statement kun 140 tegn hvilke kan være en fordel, hvis det ikke skal tage for lang tid især for de elever som måske oplever skriveblokering  over for en sådan opgave. Fordel nr. 2 eleverne kan optræde anonyme og de stille elever får også en stemme. Det er helt klart en metode som jeg vil bruge fremover.
Det kræver dog at eleverne kan arbejde i deres PC. så der skal lige ledes se på, hvilken elevgruppe det drejer sig om. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar